Cristin-resultat-ID: 2129145
Sist endret: 25. februar 2023, 12:40
Resultat
Rapport
2023

Å observere fagfornyelsen i klasserommet. Observasjonsprotokoller for livsmestring, utforsking og digital kompetanse. Å observere fagfornyelsen i klasserommet. Observasjonsprotokoller for livsmestring, utforsking og digital kompetanse. Rapport 1 fra forsknings- og evalueringsprosjektet EDUCATE ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Universitetet i Oslo

Bidragsytere:
  • Lisbeth M. Brevik
  • Greta Björk Gudmundsdottir
  • Gerke (Gerard) Doetjes og
  • Rebecca Linnéa Söderström Barreng

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetet i Oslo
NVI-nivå 0

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2023
Antall sider: 90
ISBN: 978-82-692498-2-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Å observere fagfornyelsen i klasserommet. Observasjonsprotokoller for livsmestring, utforsking og digital kompetanse. Å observere fagfornyelsen i klasserommet. Observasjonsprotokoller for livsmestring, utforsking og digital kompetanse. Rapport 1 fra forsknings- og evalueringsprosjektet EDUCATE ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Universitetet i Oslo

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Lisbeth M. Brevik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Greta Björk Gudmundsdottir

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Gerke Doetjes

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Gerke (Gerard) Doetjes
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Rebecca Linnéa Söderström Barreng

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4