Cristin-resultat-ID: 2133351
Sist endret: 27. februar 2024, 14:15
Resultat
Errata
2023

Correction: Reimagining how to understand learning game experiences: a qualitative and exploratory case study (Smart Learning Environments, (2023), 10, 1, (14), 10.1186/s40561-023-00234-0)

Bidragsytere:
  • Håvard Bjørge Almås
  • Felix Pinkow og
  • Fay Giæver

Tidsskrift

Smart Learning Environments
ISSN 2196-7091
e-ISSN 2196-7091
NVI-nivå 1

Om resultatet

Errata
Publiseringsår: 2023
Volum: 10
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85148994668

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Correction: Reimagining how to understand learning game experiences: a qualitative and exploratory case study (Smart Learning Environments, (2023), 10, 1, (14), 10.1186/s40561-023-00234-0)

Bidragsytere

Håvard Bjørge Almås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Felix Pinkow

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Technische Universität Berlin

Fay Giæver

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3