Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2133351
Sist endret:
27. februar 2024, 14:15
Resultat
Errata
2023
Correction: Reimagining how to understand learning game experiences: a qualitative and exploratory case study (Smart Learning Environments, (2023), 10, 1, (14), 10.1186/s40561-023-00234-0)
Håvard Bjørge Almås
Felix Pinkow
og
Fay Giæver
Tidsskrift
Tidsskrift
Smart Learning Environments
ISSN 2196-7091
e-ISSN 2196-7091
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Errata
Publiseringsår: 2023
Volum: 10
Hefte: 1
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1186/s40561-023-00239-9
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85148994668
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Correction: Reimagining how to understand learning game experiences: a qualitative and exploratory case study (Smart Learning Environments, (2023), 10, 1, (14), 10.1186/s40561-023-00234-0)
Bidragsytere
Bidragsytere
Håvard Bjørge Almås
Forfatter
ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Forfatter
ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Felix Pinkow
Forfatter
ved Technische Universität Berlin
Fay Giæver
Forfatter
ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3