Cristin-resultat-ID: 2141042
Sist endret: 18. august 2023, 12:54
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

‘Pedagogic Schizoid Identity’: A Comparative Analysis of Policy in an Integrated Teacher Education Program in Norway and OECD Policy

Bidragsytere:
  • Monika Merket

Tidsskrift

The Journal for Critical Education Policy Studies
ISSN 2051-0969
e-ISSN 1740-2743
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 21
Hefte: 1
Sider: 191 - 224
Artikkelnummer: 7
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85163406785

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

‘Pedagogic Schizoid Identity’: A Comparative Analysis of Policy in an Integrated Teacher Education Program in Norway and OECD Policy

Bidragsytere

Monika Merket

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1