Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2141042
Sist endret:
18. august 2023, 12:54
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
‘Pedagogic Schizoid Identity’: A Comparative Analysis of Policy in an Integrated Teacher Education Program in Norway and OECD Policy
Monika Merket
Tidsskrift
Tidsskrift
The Journal for Critical Education Policy Studies
ISSN 2051-0969
e-ISSN 1740-2743
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 21
Hefte: 1
Sider: 191 - 224
Artikkelnummer: 7
Open Access
Lenker
Lenker
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3107798
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85163406785
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
‘Pedagogic Schizoid Identity’: A Comparative Analysis of Policy in an Integrated Teacher Education Program in Norway and OECD Policy
Bidragsytere
Bidragsytere
Monika Merket
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1