Cristin-resultat-ID: 2143318
Sist endret: 27. juni 2023, 15:14
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Digital competence and digital technology: a curriculum analysis of Norwegian early childhood teacher education

Bidragsytere:
  • Marianne Undheim og
  • Helga Maria Ploog

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Sider: 1 - 16
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85153584641

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Emneord

Profesjonsfaglig digital kompetanse • Digital teknologi • Barnehagelærerutdanning • Læreplananalyse

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital competence and digital technology: a curriculum analysis of Norwegian early childhood teacher education

Bidragsytere

Marianne Larsen Undheim

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Marianne Undheim
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Helga Maria Ploog

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2