Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2143318
Sist endret:
27. juni 2023, 15:14
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Digital competence and digital technology: a curriculum analysis of Norwegian early childhood teacher education
Marianne Undheim
og
Helga Maria Ploog
Tidsskrift
Tidsskrift
Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Sider: 1 - 16
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00313831.2023.2204109
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3065707
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85153584641
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Emneord
Profesjonsfaglig digital kompetanse • Digital teknologi • Barnehagelærerutdanning • Læreplananalyse
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Digital competence and digital technology: a curriculum analysis of Norwegian early childhood teacher education
Bidragsytere
Bidragsytere
Marianne Larsen Undheim
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Marianne Undheim
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
Helga Maria Ploog
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2