Cristin-resultat-ID: 2152836
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Strengthening mathematical orientation: how university mathematics courses can gain relevance for pre-service teachers

Bidragsytere:
  • Henrike Allmendinger
  • Helmer Aslaksen og
  • Nils Buchholtz

Tidsskrift

ZDM: Mathematics Education
ISSN 1863-9690
e-ISSN 1863-9704
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85158090490

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Strengthening mathematical orientation: how university mathematics courses can gain relevance for pre-service teachers

Bidragsytere

Henrike Allmendinger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Pädagogische Hochschule Luzern

Helmer Aslaksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Nils Fredrik Buchholtz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Nils Buchholtz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universität Hamburg
1 - 3 av 3