Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2152836
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Strengthening mathematical orientation: how university mathematics courses can gain relevance for pre-service teachers
Henrike Allmendinger
Helmer Aslaksen
og
Nils Buchholtz
Tidsskrift
Tidsskrift
ZDM: Mathematics Education
ISSN 1863-9690
e-ISSN 1863-9704
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11858-023-01492-5
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/107779
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85158090490
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Strengthening mathematical orientation: how university mathematics courses can gain relevance for pre-service teachers
Bidragsytere
Bidragsytere
Henrike Allmendinger
Forfatter
ved Pädagogische Hochschule Luzern
Helmer Aslaksen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Nils Fredrik Buchholtz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Nils Buchholtz
Forfatter
ved Universität Hamburg
1
-
3
av
3