Cristin-resultat-ID: 2155036
Sist endret: 17. januar 2024, 10:50
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Let us explain everything: pupils’ perspectives of the affordances of mobile technology during primary science inquiry

Bidragsytere:
  • Karen Blackmore og
  • Lisbet Rønningsbakk

Tidsskrift

Frontiers in Education
ISSN 2504-284X
e-ISSN 2504-284X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 8
Sider: 1 - 14
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85161074147

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Let us explain everything: pupils’ perspectives of the affordances of mobile technology during primary science inquiry

Bidragsytere

Karen Blackmore

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Worcester

Lisbet Rønningsbakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2