Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2157502
Sist endret:
23. juni 2023, 13:24
Resultat
Rapport
2023
Fagfornyelsen i møte med klasseromspraksiser: Læreres planlegging og gjennomføring av undervisning om tverrfaglige tema
Anniken Furberg
Kari Anne Rødnes
Kenneth Silseth
Hans Christian Arnseth
Ole Andreas Kvamme
Andreas Lund
mfl.
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetet i Oslo
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2023
Antall sider: 162
ISBN: 978-82-93847-11-3
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-93847-11-3
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/102558
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Fagfornyelsen i møte med klasseromspraksiser: Læreres planlegging og gjennomføring av undervisning om tverrfaglige tema
Bidragsytere
Bidragsytere
Anniken Furberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Kari Anne Rødnes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Kenneth Silseth
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Hans Christian Arnseth
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Ole Andreas Kvamme
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
12
|
Neste
|
Siste »