Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2162423
Sist endret:
2. januar 2024, 16:52
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Tool-based mentoring conversations in teacher education: new structures, opportunities and the role of adaptive expertise
Tove Seiness Hunskaar
og
Greta Björk Gudmundsdottir
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Mentoring and Coaching in Education
ISSN 2046-6854
e-ISSN 2046-6862
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 12
Hefte: 4
Sider: 424 - 439
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1108/IJMCE-12-2022-0103
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85168317255
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Samfunnsvitenskap • Pedagogiske fag
Emneord
praksisveiledning
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Tool-based mentoring conversations in teacher education: new structures, opportunities and the role of adaptive expertise
Bidragsytere
Bidragsytere
Tove Seiness Hunskaar
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Greta Björk Gudmundsdottir
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2