Cristin-resultat-ID: 2162423
Sist endret: 2. januar 2024, 16:52
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Tool-based mentoring conversations in teacher education: new structures, opportunities and the role of adaptive expertise

Bidragsytere:
  • Tove Seiness Hunskaar og
  • Greta Björk Gudmundsdottir

Tidsskrift

International Journal of Mentoring and Coaching in Education
ISSN 2046-6854
e-ISSN 2046-6862
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 12
Hefte: 4
Sider: 424 - 439

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85168317255

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Samfunnsvitenskap • Pedagogiske fag

Emneord

praksisveiledning

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tool-based mentoring conversations in teacher education: new structures, opportunities and the role of adaptive expertise

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tove Seiness Hunskaar

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Greta Björk Gudmundsdottir

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2