Cristin-resultat-ID: 2163585
Sist endret: 29. desember 2023, 13:50
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

The stability and developmental interplay of word reading and spelling: a cross-linguistic longitudinal study from kindergarten to grade 4

Bidragsytere:
  • Bjarte Reidar Furnes
  • Åsa Elwér
  • Stefan Samuelsson
  • Rebecca Treiman og
  • Richard K. Olson

Tidsskrift

Reading and writing
ISSN 0922-4777
e-ISSN 1573-0905
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85172017072

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The stability and developmental interplay of word reading and spelling: a cross-linguistic longitudinal study from kindergarten to grade 4

Bidragsytere

Bjarte Reidar Furnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Åsa Elwér

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Linköpings universitet

Stefan Samuelsson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Linköpings universitet

Rebecca Treiman

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Washington University, St. Louis

Richard K. Olson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Colorado at Boulder
1 - 5 av 5