Cristin-resultat-ID: 2164546
Sist endret: 2. august 2023, 17:01
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Emotion Analysis of Tweets Banning Education in Afghanistan

Bidragsytere:
  • Mohammad Ali Hussiny og
  • Lilja Øvrelid

Bok

The 13th Workshop on Computational Approaches to Subjectivity, Sentiment, & Social Media Analysis
ISBN:
  • 978-1-959429-87-6

Utgiver

Association for Computational Linguistics
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
ISBN:
  • 978-1-959429-87-6
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Emotion Analysis of Tweets Banning Education in Afghanistan

Bidragsytere

Mohammad Ali Hussiny

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Forskningsgruppen for språkteknologi ved Universitetet i Oslo

Lilja Øvrelid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Forskningsgruppen for språkteknologi ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The 13th Workshop on Computational Approaches to Subjectivity, Sentiment, & Social Media Analysis.

Barnes, Jeremy; De Clercq, Orphee; Klinger, Roman. 2023, Association for Computational Linguistics. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1