Cristin-resultat-ID: 2167795
Sist endret: 21. februar 2024, 15:31
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

In-service professional development to enhance interaction–staffs’ reflections, experiences and skills

Bidragsytere:
  • Anne Grethe Baustad og
  • Elisabeth Bjørnestad

Tidsskrift

European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 31
Hefte: 6
Sider: 1001 - 1015

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85163134708

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

In-service professional development to enhance interaction–staffs’ reflections, experiences and skills

Bidragsytere

Anne Grethe Baustad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Elisabeth Bjørnestad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2