Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2168701
Sist endret:
22. august 2023, 14:40
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Managing compulsory school experiences and educational theory as a basis for student teachers’ reflections
Fred Rune Bjordal
og
Kari Iren Spernes
Tidsskrift
Tidsskrift
Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00313831.2023.2228825
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85164147445
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Managing compulsory school experiences and educational theory as a basis for student teachers’ reflections
Bidragsytere
Bidragsytere
Fred Rune Bjordal
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold
Kari Iren Spernes
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
1
-
2
av
2