Cristin-resultat-ID: 2168701
Sist endret: 22. august 2023, 14:40
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Managing compulsory school experiences and educational theory as a basis for student teachers’ reflections

Bidragsytere:
  • Fred Rune Bjordal og
  • Kari Iren Spernes

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85164147445

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Managing compulsory school experiences and educational theory as a basis for student teachers’ reflections

Bidragsytere

Fred Rune Bjordal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold

Kari Iren Spernes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
1 - 2 av 2