Cristin-resultat-ID: 2172718
Sist endret: 12. januar 2024, 15:41
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023

Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration

Bidragsytere:
  • Thomas de Lange og
  • Anne Line Wittek

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Higher Education Dynamics
ISSN 1571-0378
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Hefte: 61
Antall sider: 222
ISBN: 978-3-031-37457-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Thomas de Lange

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Aktiv cristin-person

Anne Line Wittek

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Peer Group Mentoring: Exploring the Interplay with Institutional Practices.

Hermansen, Hege; Kartzow, Marianne Bjelland; Lycke, Kirsten Marie Rode Hofgaard; Rasmussen, Alf. 2023, Springer. OSLOMET, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Interactional Dynamics in Observation-Based Peer Group Mentoring.

Wittek, Anne Line; Kartzow, Marianne Bjelland; Hermansen, Hege. 2023, Springer. OSLOMET, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Problem-Based Peer Group Mentoring and Organisational Learning.

Maasø, Arnt; Simonsen, Hanne Gram. 2023, Springer. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3