Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2172718
Sist endret:
12. januar 2024, 15:41
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023
Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration
Thomas de Lange
og
Anne Line Wittek
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Higher Education Dynamics
ISSN 1571-0378
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Hefte: 61
Antall sider: 222
ISBN: 978-3-031-37457-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-37457-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas de Lange
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Anne Line Wittek
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Peer Group Mentoring: Exploring the Interplay with Institutional Practices.
Hermansen, Hege; Kartzow, Marianne Bjelland; Lycke, Kirsten Marie Rode Hofgaard; Rasmussen, Alf. 2023, Springer. OSLOMET, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Interactional Dynamics in Observation-Based Peer Group Mentoring.
Wittek, Anne Line; Kartzow, Marianne Bjelland; Hermansen, Hege. 2023, Springer. OSLOMET, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Problem-Based Peer Group Mentoring and Organisational Learning.
Maasø, Arnt; Simonsen, Hanne Gram. 2023, Springer. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
3
av
3