Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2173142
Sist endret:
12. januar 2024, 15:36
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023
Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education - Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration
Thomas de Lange
og
Anne Line Wittek
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Higher Education Dynamics
ISSN 1571-0378
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Volum: 61
Hefte: 61
ISBN: 9783031374579
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-031-37458-6
ORIA
Søk i ORIA med 9783031374579
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education - Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas de Lange
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Anne Line Wittek
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Peer Group Mentoring Among Faculty Staff in Higher Education.
de Lange, Thomas; Esterhazy, Rachelle; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Developing Research Supervision Capacity in Clinical Health Professions: Structured Peer Group Mentoring as Collegial Support in a Research School Context.
Kirkevold, Marit; de Lange, Thomas. 2023, Springer. USN, OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Analysing the Emergence of Trust in Peer Group Mentoring.
de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Experiences from the PeTS Project: What Lessons Have We Learned, and How Should We Proceed?
de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Dialogue and Artefacts as Instruments in Peer Group Mentoring and Supervision of Problem-Based Learning in Higher Education.
Damsa, Crina I.; Henriksen, Lise Toft; Christensen, Hege. 2023, Springer. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »