Cristin-resultat-ID: 2173142
Sist endret: 12. januar 2024, 15:36
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023

Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education - Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration

Bidragsytere:
  • Thomas de Lange og
  • Anne Line Wittek

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Higher Education Dynamics
ISSN 1571-0378
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Volum: 61
Hefte: 61
ISBN: 9783031374579

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education - Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Thomas de Lange

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Aktiv cristin-person

Anne Line Wittek

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Peer Group Mentoring Among Faculty Staff in Higher Education.

de Lange, Thomas; Esterhazy, Rachelle; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing Research Supervision Capacity in Clinical Health Professions: Structured Peer Group Mentoring as Collegial Support in a Research School Context.

Kirkevold, Marit; de Lange, Thomas. 2023, Springer. USN, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Analysing the Emergence of Trust in Peer Group Mentoring.

de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Experiences from the PeTS Project: What Lessons Have We Learned, and How Should We Proceed?

de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Dialogue and Artefacts as Instruments in Peer Group Mentoring and Supervision of Problem-Based Learning in Higher Education.

Damsa, Crina I.; Henriksen, Lise Toft; Christensen, Hege. 2023, Springer. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »