Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2174144
Sist endret:
4. oktober 2023, 12:43
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2023
Reduced grading in assessment: A scoping review
Dan-Anders Normann
Lise Vikan Sandvik
og
Henning Fjørtoft
Tidsskrift
Tidsskrift
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
ISSN 0742-051X
e-ISSN 1879-2480
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2023
Volum: 135
Sider: 1 - 14
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104336
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3109668
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85170437847
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Reduced grading in assessment: A scoping review
Bidragsytere
Bidragsytere
Dan-Anders Normann
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Lise Vikan Sandvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Henning Fjørtoft
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3