Cristin-resultat-ID: 2174144
Sist endret: 4. oktober 2023, 12:43
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2023

Reduced grading in assessment: A scoping review

Bidragsytere:
  • Dan-Anders Normann
  • Lise Vikan Sandvik og
  • Henning Fjørtoft

Tidsskrift

Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
ISSN 0742-051X
e-ISSN 1879-2480
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2023
Volum: 135
Sider: 1 - 14
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85170437847

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Reduced grading in assessment: A scoping review

Bidragsytere

Dan-Anders Normann

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Lise Vikan Sandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Henning Fjørtoft

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3