Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2174923
Sist endret:
14. september 2023, 08:42
Resultat
Rapport
2023
Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2
Christian Wendelborg
Therese Marie Andrews
Joakim Caspersen
Frida Felicia Vennerød-Diesen
Jørgen Hammer Smedsrud
Jens Brandi Grøgaard
mfl.
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
NTNU Samfunnsforskning AS
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2023
Antall sider: 107
ISBN: 978-82-7570-733-6
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7570-733-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3089610
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2
Sammendrag
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis startet opp i 2021. Det gjorde også evalueringen av kompetanseløftet, og dette er den andre delrapporten fra evalueringen. Delrapporten omhandler særlig det vi omtaler som kompetanseløftets programteori, universitets- og høgskolesektorens rolle i kompetanseløftet og hvordan arbeidet har foregått frem til nå. Vi identifiserer også noen områder som vi mener det er særlig viktig å være oppmerksom på i det fremtidige arbeidet med kompetanseløftet og evalueringen. Rapporten er basert på intervjuer med representanter for Statsforvalteren, intervjudata fra casestudier og spørreskjemadata og rapporter fra statsforvaltere.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Christian Wendelborg
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
Therese Marie Andrews
Forfatter
ved Velferd, arbeid og oppvekst ved Nordlandsforskning
Joakim Caspersen
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
Frida Felicia Vennerød-Diesen
Forfatter
ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Jørgen Smedsrud
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jørgen Hammer Smedsrud
Forfatter
ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »