Cristin-resultat-ID: 2177769
Sist endret: 9. januar 2024, 10:04
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Sensitising Teachers to Prejudices in Representations of Indigenous Peoples in EFL Textbooks

Bidragsytere:
  • Helen Margaret Murray

Bok

English as an International Language Education
ISBN:
  • 978-3-031-34702-3

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Serie

English Language Education
ISSN 2213-6967
e-ISSN 2213-6975
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 33
Sider: 123 - 139
ISBN:
  • 978-3-031-34702-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Sensitising Teachers to Prejudices in Representations of Indigenous Peoples in EFL Textbooks

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Helen Margaret Murray

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

English as an International Language Education.

Sahlane, Ahmed; Pritchard, Rosalind M.O.. 2023, Springer Nature. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1