Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2177769
Sist endret:
9. januar 2024, 10:04
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Sensitising Teachers to Prejudices in Representations of Indigenous Peoples in EFL Textbooks
Helen Margaret Murray
Bok
Bok
English as an International Language Education
ISBN:
978-3-031-34702-3
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
English Language Education
ISSN 2213-6967
e-ISSN 2213-6975
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 33
Sider: 123 - 139
ISBN:
978-3-031-34702-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-34702-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Sensitising Teachers to Prejudices in Representations of Indigenous Peoples in EFL Textbooks
Bidragsytere
Bidragsytere
Helen Margaret Murray
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
English as an International Language Education.
Sahlane, Ahmed; Pritchard, Rosalind M.O.. 2023, Springer Nature.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1