Cristin-resultat-ID: 2178981
Sist endret: 10. oktober 2023, 13:00
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Social competencies, classroom relationships, and academic engagement: A latent change score modeling approach among lower secondary school students

Bidragsytere:
  • Eli Vibeke Eriksen
  • Lene Vestad
  • Lars Edvin Bru og
  • Simona Carla Silvia Caravita

Tidsskrift

Social Psychology of Education
ISSN 1381-2890
e-ISSN 1573-1928
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2023
Volum: 1-25
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85171420930

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Social competencies, classroom relationships, and academic engagement: A latent change score modeling approach among lower secondary school students

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Eli Vibeke Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Lene Vestad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Lars Edvin Bru

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Simona Carla Silvia Caravita

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4