Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2178981
Sist endret:
10. oktober 2023, 13:00
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Social competencies, classroom relationships, and academic engagement: A latent change score modeling approach among lower secondary school students
Eli Vibeke Eriksen
Lene Vestad
Lars Edvin Bru
og
Simona Carla Silvia Caravita
Tidsskrift
Tidsskrift
Social Psychology of Education
ISSN 1381-2890
e-ISSN 1573-1928
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2023
Volum: 1-25
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11218-023-09841-8
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3103873
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85171420930
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Social competencies, classroom relationships, and academic engagement: A latent change score modeling approach among lower secondary school students
Bidragsytere
Bidragsytere
Eli Vibeke Eriksen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Lene Vestad
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Lars Edvin Bru
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Simona Carla Silvia Caravita
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
4
av
4