Cristin-resultat-ID: 2180059
Sist endret: 28. september 2023, 18:41
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Peer and self-assessment to improve mathematics competence in pre-service middle-school teachers

Bidragsytere:
  • Antoine Laurent Christophe Julien
  • Elisabeth Inge Romijn og
  • Alexander Schmeding

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 196 - 199
ISBN:
  • 978-80-558-1912-9
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Peer and self-assessment to improve mathematics competence in pre-service middle-school teachers

Sammendrag

We report on an exploratory study in which we used self-assessment and peer assessment in a mathematics class for pre-service middle-school teachers.

Bidragsytere

Antoine Laurent Christophe Julien

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Elisabeth Inge Romijn

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Alexander Schmeding

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the 13th ERME Topic Conference (ETC13) on Mathematics Education in Digital Age 3 (MEDA3), 7-9 September 2022 in Nitra, Slovakia.

Weigand, Hans-Georg; Donevska-Todorova, Ana; Faggiano, Elonora; Iannone, Paula; Medová, Janka; Tabach, Michal; Turgut, Melih. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. UTA, JMU, UKFVN, LU, NTNU, UNIBA, HTWBERLINVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1