Cristin-resultat-ID: 2181203
Sist endret: 21. februar 2024, 14:13
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Use of the informed health choices educational intervention to improve secondary students’ ability to think critically about health interventions in Uganda: A cluster-randomized trial

Bidragsytere:
  • Ronald Ssenyonga
  • Andrew David Oxman
  • Esther Nakyejwe
  • Faith Chelagat Chesire
  • Michael Mugisha
  • Allen Nsangi
  • mfl.

Tidsskrift

Journal of Evidence-Based Medicine (JEBM)
ISSN 1756-5383
e-ISSN 1756-5391
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2023
Volum: 16
Hefte: 3
Sider: 285 - 293
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85171438656

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Use of the informed health choices educational intervention to improve secondary students’ ability to think critically about health interventions in Uganda: A cluster-randomized trial

Bidragsytere

Ronald Ssenyonga

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Makerere University
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for samfunnsmedisin og global helse ved Universitetet i Oslo

Andrew David Oxman

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Forskning på epidemitiltak ved Folkehelseinstituttet

Esther Nakyejwe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Makerere University

Faith Chelagat Chesire

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Great Lakes University of Kisumu
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for samfunnsmedisin og global helse ved Universitetet i Oslo

Michael Mugisha

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Rwanda / Université du Rwanda
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for samfunnsmedisin og global helse ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 16 | Neste | Siste »