Cristin-resultat-ID: 2181698
Sist endret: 18. oktober 2023, 12:58
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Engendering Transformative Learning in an Institutional xMOOC

Bidragsytere:
  • Ammar Bahadur Singh og
  • Halvdan Gaute Søvik Haugsbakken

Bok

Digital Transformations in Nordic Higher Education
ISBN:
  • 978-3-031-27758-0

Utgiver

Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
ISBN:
  • 978-3-031-27758-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Engendering Transformative Learning in an Institutional xMOOC

Bidragsytere

Ammar Bahadur Singh

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold

Halvdan Gaute Søvik Haugsbakken

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Digital Transformations in Nordic Higher Education.

Pinheiro, Romulo; Tømte, Cathrine Edelhard; Barman, Linda; Degn, Lise; Geschwind, Lars. 2023, Palgrave Macmillan. AU, UIA, KThVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1