Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2181698
Sist endret:
18. oktober 2023, 12:58
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Engendering Transformative Learning in an Institutional xMOOC
Ammar Bahadur Singh
og
Halvdan Gaute Søvik Haugsbakken
Bok
Bok
Digital Transformations in Nordic Higher Education
ISBN:
978-3-031-27758-0
Utgiver
Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
ISBN:
978-3-031-27758-0
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-031-27758-0_6
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-27758-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Engendering Transformative Learning in an Institutional xMOOC
Bidragsytere
Bidragsytere
Ammar Bahadur Singh
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
Halvdan Gaute Søvik Haugsbakken
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Digital Transformations in Nordic Higher Education.
Pinheiro, Romulo; Tømte, Cathrine Edelhard; Barman, Linda; Degn, Lise; Geschwind, Lars. 2023, Palgrave Macmillan. AU, UIA, KTh
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1