Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2181759
Sist endret:
4. oktober 2023, 16:15
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Teacher Educatorsʼ Perceptions of Flipped Classroom in Teacher Education: Insights from EFL Teacher Educators in Norway
Han Han
og
Fredrik Mørk Røkenes
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of Digital Literacy
ISSN 1891-943X
e-ISSN 1891-943X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 18
Hefte: 3
Sider: 186 - 200
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/njdl.18.3.5
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3120588
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teacher Educatorsʼ Perceptions of Flipped Classroom in Teacher Education: Insights from EFL Teacher Educators in Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Han Han
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Fredrik Mørk Røkenes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2