Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2181981
Sist endret:
20. juni 2024, 09:38
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
The Knowledge Quartet as a theoretical lens to study a kindergarten teacher’s teaching of mathematics
Martin Carlsen
Ingvald Erfjord
og
Per Sigurd Hundeland
Bok
Bok
Teaching Mathematics as to be meaningful – Foregrounding play and children’s perspectives: Results from the POEM5 Conference, 2022
ISBN:
9783031376634
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
9783031376634
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-031-37663-4
ORIA
Søk i ORIA med 9783031376634
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Knowledge Quartet as a theoretical lens to study a kindergarten teacher’s teaching of mathematics
Bidragsytere
Bidragsytere
Martin Carlsen
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Ingvald Erfjord
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Per Sigurd Hundeland
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Teaching Mathematics as to be meaningful – Foregrounding play and children’s perspectives: Results from the POEM5 Conference, 2022.
Palmer, Hanna; Björklund, Camilla; Reikerås, Elin; Elofsson, Jessica. 2024, Springer Nature.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1