Cristin-resultat-ID: 2181981
Sist endret: 20. juni 2024, 09:38
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

The Knowledge Quartet as a theoretical lens to study a kindergarten teacher’s teaching of mathematics

Bidragsytere:
  • Martin Carlsen
  • Ingvald Erfjord og
  • Per Sigurd Hundeland

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
  • 9783031376634

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Knowledge Quartet as a theoretical lens to study a kindergarten teacher’s teaching of mathematics

Bidragsytere

Martin Carlsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Ingvald Erfjord

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Per Sigurd Hundeland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teaching Mathematics as to be meaningful – Foregrounding play and children’s perspectives: Results from the POEM5 Conference, 2022.

Palmer, Hanna; Björklund, Camilla; Reikerås, Elin; Elofsson, Jessica. 2024, Springer Nature. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1