Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2182660
Sist endret:
18. oktober 2023, 17:20
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Dealing with policy expectations of mentoring newly qualified teachers – a Norwegian example
Hilde Marie Madsø Jacobsen
og
Ann Elisabeth Gunnulfsen
Tidsskrift
Tidsskrift
Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00313831.2023.2250381
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/105542
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85169109849
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Dealing with policy expectations of mentoring newly qualified teachers – a Norwegian example
Bidragsytere
Bidragsytere
Hilde Marie Madsø Jacobsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Ann Elisabeth Gunnulfsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2