Cristin-resultat-ID: 2182660
Sist endret: 18. oktober 2023, 17:20
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Dealing with policy expectations of mentoring newly qualified teachers – a Norwegian example

Bidragsytere:
  • Hilde Marie Madsø Jacobsen og
  • Ann Elisabeth Gunnulfsen

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85169109849

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Dealing with policy expectations of mentoring newly qualified teachers – a Norwegian example

Bidragsytere

Hilde Marie Madsø Jacobsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Ann Elisabeth Gunnulfsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2