Cristin-resultat-ID: 2184144
Sist endret: 12. desember 2023, 16:13
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Challenges for European teachers when assessing student learning to promote democratic citizenship competences

Bidragsytere:
  • Nanna Paaske
  • Siri Mohammad-Roe
  • Wouter Smets
  • Ama Amitai
  • Maomi Alexia Randazzo og
  • Lihong Huang

Tidsskrift

Journal of Social Science Education
ISSN 1611-9665
e-ISSN 1618-5293
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 22
Hefte: 3
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85175266222

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Challenges for European teachers when assessing student learning to promote democratic citizenship competences

Bidragsytere

Nanna Paaske

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Siri Mohammad-Roe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Wouter Smets

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Erasmus Universiteit Rotterdam

Ama Amitai

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nederland

Maomi Alexia Randazzo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Italia
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »