Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2184144
Sist endret:
12. desember 2023, 16:13
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Challenges for European teachers when assessing student learning to promote democratic citizenship competences
Nanna Paaske
Siri Mohammad-Roe
Wouter Smets
Ama Amitai
Maomi Alexia Randazzo
og
Lihong Huang
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Social Science Education
ISSN 1611-9665
e-ISSN 1618-5293
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 22
Hefte: 3
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.11576/jsse-5978
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85175266222
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Challenges for European teachers when assessing student learning to promote democratic citizenship competences
Bidragsytere
Bidragsytere
Nanna Paaske
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Siri Mohammad-Roe
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Wouter Smets
Forfatter
ved Erasmus Universiteit Rotterdam
Ama Amitai
Forfatter
ved Nederland
Maomi Alexia Randazzo
Forfatter
ved Italia
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Democracy, Equality, Learning and Mobilisation for Future Citizens (DEMOCIT)
Anders Granås Kjøstvedt + 7 deltakere
Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier ved OsloMet - storbyuniversitetet
35 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1