Cristin-resultat-ID: 2184966
Sist endret: 4. desember 2023, 14:52
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

The “what” “why” and “how” of wellbeing pedagogy for newly arrived immigrant students.

Bidragsytere:
  • Sultana Ali Norozi

Bok

Rethinking Intercultural Education in Times of Migration and Displacement
ISBN:
  • 978-1-5275-2884-0

Utgiver

Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 1 - 20
ISBN:
  • 978-1-5275-2884-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The “what” “why” and “how” of wellbeing pedagogy for newly arrived immigrant students.

Bidragsytere

Sultana Ali Norozi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Rethinking Intercultural Education in Times of Migration and Displacement.

Palaiologou, Nektaria. 2023, Cambridge Scholars Publishing. EAPVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1