Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2184966
Sist endret:
4. desember 2023, 14:52
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
The “what” “why” and “how” of wellbeing pedagogy for newly arrived immigrant students.
Sultana Ali Norozi
Bok
Bok
Rethinking Intercultural Education in Times of Migration and Displacement
ISBN:
978-1-5275-2884-0
Utgiver
Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 1 - 20
ISBN:
978-1-5275-2884-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-5275-2884-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The “what” “why” and “how” of wellbeing pedagogy for newly arrived immigrant students.
Bidragsytere
Bidragsytere
Sultana Ali Norozi
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Rethinking Intercultural Education in Times of Migration and Displacement.
Palaiologou, Nektaria. 2023, Cambridge Scholars Publishing. EAP
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1