Cristin-resultat-ID: 2185534
Sist endret: 1. februar 2024, 10:08
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Working with twenty-first-century skills through engaging with indigenous perspectives in teacher education

Bidragsytere:
  • Åsmund Aamaas
  • Anne-Line Bjerknes og
  • Kristin Gregers Eriksen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 121 - 136
ISBN:
  • 9781032334530

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Working with twenty-first-century skills through engaging with indigenous perspectives in teacher education

Bidragsytere

Åsmund Aamaas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag ved Universitetet i Sørøst-Norge

Anne-Line Bjerknes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematikk og naturfag ved Universitetet i Sørøst-Norge

Kristin Gregers Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

New Perspectives on Educational Resources Learning Materials Beyond the Traditional Classroom.

Alvestad, Karl Christian; Roll-Hansen, Hege; Nordberg, Kari H.. 2023, Routledge. USNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1