Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2185534
Sist endret:
1. februar 2024, 10:08
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Working with twenty-first-century skills through engaging with indigenous perspectives in teacher education
Åsmund Aamaas
Anne-Line Bjerknes
og
Kristin Gregers Eriksen
Bok
Bok
New Perspectives on Educational Resources Learning Materials Beyond the Traditional Classroom
ISBN:
9781032334530
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 121 - 136
ISBN:
9781032334530
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781032334530
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Working with twenty-first-century skills through engaging with indigenous perspectives in teacher education
Bidragsytere
Bidragsytere
Åsmund Aamaas
Forfatter
ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag ved Universitetet i Sørøst-Norge
Anne-Line Bjerknes
Forfatter
ved Institutt for matematikk og naturfag ved Universitetet i Sørøst-Norge
Kristin Gregers Eriksen
Forfatter
ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag ved Universitetet i Sørøst-Norge
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
New Perspectives on Educational Resources Learning Materials Beyond the Traditional Classroom.
Alvestad, Karl Christian; Roll-Hansen, Hege; Nordberg, Kari H.. 2023, Routledge. USN
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1