Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2186502
Sist endret:
26. oktober 2023, 10:45
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Lessons Learned from Teaching and Tutoring – Design Thinking for Electrical Engineering Students
Kjell Are Refsvik
Ole Andreas Alsos
og
Torstein Bolstad
Bok
Bok
The 19th CDIO International Conference: Proceedings - Full Papers
ISBN:
9788230361863
Utgiver
CDIO Initiative
Serie
Proceedings of the International CDIO Conference
ISSN 2002-1593
e-ISSN 2002-1593
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 19
Sider: 879 - 890
ISBN:
9788230361863
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788230361863
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3110143
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Lessons Learned from Teaching and Tutoring – Design Thinking for Electrical Engineering Students
Bidragsytere
Bidragsytere
Kjell Are Refsvik
Forfatter
ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ole Andreas Alsos
Forfatter
ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Torstein Bolstad
Forfatter
ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The 19th CDIO International Conference: Proceedings - Full Papers.
Lyng, Reidar; Bennedsen, Jens; Bettaieb, Lamjed; Bodsberg, Nils Rune; Edström, Kristina; Guðjónsdóttir, María Sigríður; Roslöf, Janne; Solbjørg, Ole Kristen; Øien, Geir Egil Dahle. 2023, NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1