Cristin-resultat-ID: 2186502
Sist endret: 26. oktober 2023, 10:45
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Lessons Learned from Teaching and Tutoring – Design Thinking for Electrical Engineering Students

Bidragsytere:
  • Kjell Are Refsvik
  • Ole Andreas Alsos og
  • Torstein Bolstad

Bok

The 19th CDIO International Conference: Proceedings - Full Papers
ISBN:
  • 9788230361863

Utgiver

CDIO Initiative

Serie

Proceedings of the International CDIO Conference
ISSN 2002-1593
e-ISSN 2002-1593
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 19
Sider: 879 - 890
ISBN:
  • 9788230361863
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lessons Learned from Teaching and Tutoring – Design Thinking for Electrical Engineering Students

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kjell Are Refsvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ole Andreas Alsos

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Torstein Bolstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The 19th CDIO International Conference: Proceedings - Full Papers.

Lyng, Reidar; Bennedsen, Jens; Bettaieb, Lamjed; Bodsberg, Nils Rune; Edström, Kristina; Guðjónsdóttir, María Sigríður; Roslöf, Janne; Solbjørg, Ole Kristen; Øien, Geir Egil Dahle. 2023, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1