Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2186665
Sist endret:
20. februar 2024, 09:07
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Unlearning, relearning, staying with the trouble: Scenarios and the future of education
Matthew Finch
Niamh Ní Bhroin
og
Steffen Krüger
Tidsskrift
Tidsskrift
Prospect: Quarterly Review of Comparative Education
ISSN 0033-1538
e-ISSN 1573-9090
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11125-023-09664-7
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/109579
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85174416607
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Unlearning, relearning, staying with the trouble: Scenarios and the future of education
Bidragsytere
Bidragsytere
Matthew Finch
Forfatter
ved University of Oxford
Niamh Ni Bhroin
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Niamh Ní Bhroin
Forfatter
ved Institutt for nordisk og mediefag ved Universitetet i Agder
Steffen Krüger
Forfatter
ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3