Cristin-resultat-ID: 2186665
Sist endret: 20. februar 2024, 09:07
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Unlearning, relearning, staying with the trouble: Scenarios and the future of education

Bidragsytere:
  • Matthew Finch
  • Niamh Ní Bhroin og
  • Steffen Krüger

Tidsskrift

Prospect: Quarterly Review of Comparative Education
ISSN 0033-1538
e-ISSN 1573-9090
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85174416607

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Unlearning, relearning, staying with the trouble: Scenarios and the future of education

Bidragsytere

Matthew Finch

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Oxford

Niamh Ni Bhroin

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Niamh Ní Bhroin
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for nordisk og mediefag ved Universitetet i Agder

Steffen Krüger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3