Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2188577
Sist endret:
3. april 2024, 10:25
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
The moderating role of school facilitating conditions and attitudes towards ICT on teachers' ICT use and emphasis on developing students’ digital skills
Beatriz Cabellos
Fazilat Siddiq
og
Ronny Scherer
Tidsskrift
Tidsskrift
Computers in Human Behavior
ISSN 0747-5632
e-ISSN 1873-7692
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2024
Volum: 150
Artikkelnummer: 107994
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.chb.2023.107994
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/105797
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85174617458
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The moderating role of school facilitating conditions and attitudes towards ICT on teachers' ICT use and emphasis on developing students’ digital skills
Bidragsytere
Bidragsytere
Beatriz Cabellos
Forfatter
ved Universidad Autónoma de Madrid
Fazilat Siddiq
Forfatter
ved Avdeling for utdanning og studiekvalitet ved Universitetet i Sørøst-Norge
Ronny Scherer
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3