Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2189213
Sist endret:
12. februar 2024, 15:37
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Framing curriculum making: bureaucracy and couplings in school administration
Wieland Wermke
Ronny Freier
og
Daniel Nordholm
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Curriculum Studies
ISSN 0022-0272
e-ISSN 1366-5839
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 55
Hefte: 5
Sider: 562 - 579
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00220272.2023.2251543
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3121411
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Framing curriculum making: bureaucracy and couplings in school administration
Bidragsytere
Bidragsytere
Wieland Ulrich Wermke
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Wieland Wermke
Forfatter
ved Stockholms universitet
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Ronny Freier
Forfatter
ved Technische Fachochschule Wildau
Daniel Nordholm
Forfatter
ved Uppsala universitet
1
-
3
av
3