Cristin-resultat-ID: 2189571
Sist endret: 30. november 2023, 20:49
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Problemløsing og selvregulert læring som støtte i læringsaktiviteter

Bidragsytere:
  • Kjersti Balle Tharaldsen og
  • Paul Nigel Stallard

Bok

Sosial og emosjonell kompetanse i skolen
ISBN:
  • 9788205577930

Utgiver

Gyldendal Norsk Forlag A/S
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 80 - 107
ISBN:
  • 9788205577930

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Problemløsing og selvregulert læring som støtte i læringsaktiviteter

Bidragsytere

Kjersti Balle Tharaldsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Paul Nigel Stallard

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Bath
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Sosial og emosjonell kompetanse i skolen.

Tharaldsen, Kjersti Balle; Bru, Lars Edvin. 2023, Gyldendal Norsk Forlag A/S. UISVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1