Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2190053
Sist endret:
12. desember 2023, 11:02
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Teacher versus student perspectives on instructional quality in mathematics education across countries
Xin Liu
Kajsa Yang Hansen
Jan De Neve
og
Martin Valcke
Tidsskrift
Tidsskrift
Instructional Science
ISSN 0020-4277
e-ISSN 1573-1952
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11251-023-09652-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/107290
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85177798407
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teacher versus student perspectives on instructional quality in mathematics education across countries
Bidragsytere
Bidragsytere
Xin Liu
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Forfatter
ved Universiteit Gent
Kajsa Yang Hansen
Forfatter
ved Göteborgs universitet
Jan De Neve
Forfatter
ved Universiteit Gent
Martin Valcke
Forfatter
ved Universiteit Gent
1
-
4
av
4