Cristin-resultat-ID: 2190053
Sist endret: 12. desember 2023, 11:02
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Teacher versus student perspectives on instructional quality in mathematics education across countries

Bidragsytere:
  • Xin Liu
  • Kajsa Yang Hansen
  • Jan De Neve og
  • Martin Valcke

Tidsskrift

Instructional Science
ISSN 0020-4277
e-ISSN 1573-1952
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85177798407

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher versus student perspectives on instructional quality in mathematics education across countries

Bidragsytere

Xin Liu

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Gent

Kajsa Yang Hansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Göteborgs universitet

Jan De Neve

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Gent

Martin Valcke

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Gent
1 - 4 av 4