Cristin-resultat-ID: 2190067
Sist endret: 30. oktober 2023, 14:18
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Contextual effects on Student’s Achievement and Academic Self-concept in Sweden, Norway, and China

Bidragsytere:
  • Kajsa Yang Hansen
  • Jelena Radisic
  • Yi Ding og
  • Xin Liu

Tidsskrift

Large-scale Assessments in Education
ISSN 2196-0739
e-ISSN 2196-0739
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Contextual effects on Student’s Achievement and Academic Self-concept in Sweden, Norway, and China

Bidragsytere

Kajsa Yang Hansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Göteborgs universitet

Jelena Radisic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Yi Ding

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Göteborgs universitet

Xin Liu

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4