Cristin-resultat-ID: 2190230
Sist endret: 13. november 2023, 09:38
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Norwegian classroom teachers’ and specialized “resource” teachers’ dyslexia knowledge

Bidragsytere:
  • Oddny Judith Solheim
  • Julie Arntzen og
  • Njål Foldnes

Tidsskrift

Reading and writing
ISSN 0922-4777
e-ISSN 1573-0905
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85175235004

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Norwegian classroom teachers’ and specialized “resource” teachers’ dyslexia knowledge

Bidragsytere

Oddny Judith Solheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Julie Arntzen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Njål Foldnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3