Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2190230
Sist endret:
13. november 2023, 09:38
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Norwegian classroom teachers’ and specialized “resource” teachers’ dyslexia knowledge
Oddny Judith Solheim
Julie Arntzen
og
Njål Foldnes
Tidsskrift
Tidsskrift
Reading and writing
ISSN 0922-4777
e-ISSN 1573-0905
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11145-023-10486-4
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3101105
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85175235004
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Norwegian classroom teachers’ and specialized “resource” teachers’ dyslexia knowledge
Bidragsytere
Bidragsytere
Oddny Judith Solheim
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Julie Arntzen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Njål Foldnes
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Engasjer. Skolebasert beredskap for effektive og engasjerende tiltak for elever med svake leseferdigheter på mellomtrinnet
Oddny Judith Solheim + 5 deltakere
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
12 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1