Cristin-resultat-ID: 2198768
Sist endret: 11. januar 2024, 08:34
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Digital gender gaps in Students’ knowledge, attitudes and skills: an integrative data analysis across 32 Countries

Bidragsytere:
  • Diego Gonzalez Campos og
  • Ronny Scherer

Tidsskrift

Education and Information Technologies : Official Journal of the IFIP technical committee on Education
ISSN 1360-2357
e-ISSN 1573-7608
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 29
Sider: 655 - 693
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85176369460

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital gender gaps in Students’ knowledge, attitudes and skills: an integrative data analysis across 32 Countries

Bidragsytere

Diego Gonzalez Campos

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved CREATE Senter for forskning på likhet i utdanning ved Universitetet i Oslo

Ronny Scherer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved CREATE Senter for forskning på likhet i utdanning ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2