Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2199925
Sist endret:
21. november 2023, 19:35
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Digital Learning Resources, Hybrid Teaching And Remote Students - Are Our Students Actively Engaged?
Thea Bjørnland
Bok
Bok
Book of Proceedings for the 51st Annual Conference of the European Society for Engineering Education
ISBN:
978-2-87352-026-7
Utgiver
Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
ISBN:
978-2-87352-026-7
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.21427/VPG9-6052
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-87352-026-7
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3104263
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Digital Learning Resources, Hybrid Teaching And Remote Students - Are Our Students Actively Engaged?
Bidragsytere
Bidragsytere
Thea Bjørnland
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Book of Proceedings for the 51st Annual Conference of the European Society for Engineering Education.
Reilly, Ger; Murhpy, Mike; Nagy, Balázs Vince; Järvinen, Hannu-Matti. 2023, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI).
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1