Cristin-resultat-ID: 2212374
Sist endret: 2. februar 2024, 15:17
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023

Inclusion and special needs education for immigrant students in the Nordic countries

Bidragsytere:
  • Natallia Bahdanovich Hanssen
  • Heidi Katarina Harju-Luukkainen og
  • Christel Sundqvist

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Antall sider: 287
ISBN: 9781032355900

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Inclusion and special needs education for immigrant students in the Nordic countries

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Natallia Bahdanovich Hanssen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Heidi Katarina Harju-Luukkainen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Jyväskylän yliopisto
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Christel Sundqvist

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Åbo Akademi
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Introduction to Inclusion and Special Needs Education for Immigrant Students in the Nordic Countries; .

Hanssen, Natallia Bahdanovich; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Sundqvist, Christel. 2023, Routledge. NORD, ÅA, JyVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Inclusion and special needs education for immigrant students in the Nordic countries – what are the lessons?

Hanssen, Natallia Bahdanovich; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Sundqvist, Christel. 2023, Routledge. NORD, ÅA, JyVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Assessing developmental language disorder in bilingual immigrant children : The case of morphological knowledge and executive functions.

Gunnerud, Hilde Lowell; Bratlie, Siri Steffensen. 2023, Routledge. UIO, UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Towards inclusive language education for immigrant children in Norwegian schools: a translanguaging-driven perspective.

Prilutskaya, Marina Yurievna. 2023, Routledge. NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

A scoping review on inclusion of immigrant children and families in nordic early childhood education.

Garvis, Susanne; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina. 2023, Routledge. GRIFF, NORD, JyVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »