Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2218884
Sist endret:
2. januar 2024, 12:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024
Lærerrollen i endring. Studentaktive læringsformer og profesjonsfaglig digital kompetanse
Cathrine Edelhard Tømte
Anne Lien
Irene Trysnes
og
Martin Smith-Gahrsen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 264
ISBN: 9788215064727
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215064727
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Lærerrollen i endring. Studentaktive læringsformer og profesjonsfaglig digital kompetanse
Bidragsytere
Bidragsytere
Cathrine Edelhard Tømte
Redaktør
ved SLATE ved Universitetet i Bergen
Anne Lien
Redaktør
ved Institutt for naturvitenskapelige fag ved Universitetet i Agder
Irene Trysnes
Redaktør
ved Institutt for sosiologi og sosialt arbeid ved Universitetet i Agder
Martin Smith-Gahrsen
Redaktør
ved Institutt for religion, filosofi og historie ved Universitetet i Agder
1
-
4
av
4
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Samfunnsfagdidaktikk og utdanningsforskning (Forskningsgruppe)
Irene Trysnes + 17 deltakere
Universitetet i Agder
195 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Skolen i samfunnet – stedsbasert og studentaktiv læring for bærekraftig utvikling.
Trysnes, Irene; Lien, Anne. 2024, Universitetsforlaget. UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Lærerrollen i endring.
Tømte, Cathrine Edelhard; Lien, Anne; Trysnes, Irene; Smith-Gahrsen, Martin. 2024, Universitetsforlaget. UIA, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Digitale transformasjoner av utdanning og lærerrollen.
Tømte, Cathrine Edelhard; Lien, Anne; Trysnes, Irene; Smith-Gahrsen, Martin. 2024, Universitetsforlaget. UIA, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Spillbasert læring: Utforskning av samiske perspektiver i Minecraft.
Føreland, Line Reichelt; Bergan, Ingvild; Midtsund Nordbø, Kari. 2024, Universitetsforlaget. UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Reflektert bruk av digitale verktøy. Lærerstudentenes tanker.
Garshol, Lenka; Erdmann, Susan Lynn. 2024, Universitetsforlaget. UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »