Cristin-resultat-ID: 2218884
Sist endret: 2. januar 2024, 12:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024

Lærerrollen i endring. Studentaktive læringsformer og profesjonsfaglig digital kompetanse

Bidragsytere:
  • Cathrine Edelhard Tømte
  • Anne Lien
  • Irene Trysnes og
  • Martin Smith-Gahrsen

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 264
ISBN: 9788215064727

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lærerrollen i endring. Studentaktive læringsformer og profesjonsfaglig digital kompetanse

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Cathrine Edelhard Tømte

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved SLATE ved Universitetet i Bergen

Anne Lien

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for naturvitenskapelige fag ved Universitetet i Agder
Aktiv cristin-person

Irene Trysnes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for sosiologi og sosialt arbeid ved Universitetet i Agder

Martin Smith-Gahrsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for religion, filosofi og historie ved Universitetet i Agder
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Skolen i samfunnet – stedsbasert og studentaktiv læring for bærekraftig utvikling.

Trysnes, Irene; Lien, Anne. 2024, Universitetsforlaget. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lærerrollen i endring.

Tømte, Cathrine Edelhard; Lien, Anne; Trysnes, Irene; Smith-Gahrsen, Martin. 2024, Universitetsforlaget. UIA, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Digitale transformasjoner av utdanning og lærerrollen.

Tømte, Cathrine Edelhard; Lien, Anne; Trysnes, Irene; Smith-Gahrsen, Martin. 2024, Universitetsforlaget. UIA, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Spillbasert læring: Utforskning av samiske perspektiver i Minecraft.

Føreland, Line Reichelt; Bergan, Ingvild; Midtsund Nordbø, Kari. 2024, Universitetsforlaget. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Reflektert bruk av digitale verktøy. Lærerstudentenes tanker.

Garshol, Lenka; Erdmann, Susan Lynn. 2024, Universitetsforlaget. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »