Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2219280
Sist endret:
2. januar 2024, 16:25
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024
Understanding The Everyday Digital Lives of Children and Young People
Halla Bjørk Holmarsdottir
Idunn Seland
Christer Hyggen
og
Maria Roth
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 350
ISBN: 978-3-031-46928-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-46928-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Understanding The Everyday Digital Lives of Children and Young People
Bidragsytere
Bidragsytere
Halla Bjørk Holmarsdottir
Redaktør
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Idunn Seland
Redaktør
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Christer Hyggen
Redaktør
ved Velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet - storbyuniversitetet
Maria Roth
Redaktør
ved Universitatea 'Babes-Bolyai' din Cluj-Napoca
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Talking about digital responsibility: children’s and young people’s voices.
Gudmundsdottir, Greta Björk; Holmarsdottir, Halla Bjørk; Mifsud, Louise; Teidla-Kunitsõn, Gertha; Barbovschi, Monica; Sisask, Merike. 2024, Springer Nature. OSLOMET, UIO, UBdC, TLU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Children’s and young people’s ICT experiences in school education: Participatory research design to engage children and young people as experts in research.
Labusch, Amelie; Eickelmann, Birgit; Casamassima, Gianna; Drossel, Kerstin; Gudmundsdottir, Greta Björk; Kazani, Aggeliki; Mifsud, Louise; Symeonaki, Maria; Teidla-Kunitsõn, Gertha. 2024, Springer Nature. OSLOMET, PPIKPE, UIO, UP, TLU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
How can we understand the everyday digital lives of children and young people? .
Holmarsdottir, Halla Bjørk; Seland, Idunn; Hyggen, Christer. 2024, Springer Nature. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The digital divide: Understanding vulnerability and risk in children and young people’s everyday digital lives .
Holmarsdottir, Halla Bjørk. 2024, Springer Nature. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Children’s digital boundary crossings when moving in between porous ecosystems .
Holmarsdottir, Halla Bjørk; Lafton, Tove; Andreasen, Kristina Johnsdatter. 2024, Springer Nature. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
11
|
Neste
|
Siste »