Cristin-resultat-ID: 2219280
Sist endret: 2. januar 2024, 16:25
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024

Understanding The Everyday Digital Lives of Children and Young People

Bidragsytere:
  • Halla Bjørk Holmarsdottir
  • Idunn Seland
  • Christer Hyggen og
  • Maria Roth

Utgiver/serie

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 350
ISBN: 978-3-031-46928-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Understanding The Everyday Digital Lives of Children and Young People

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Halla Bjørk Holmarsdottir

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Aktiv cristin-person

Idunn Seland

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Christer Hyggen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet - storbyuniversitetet

Maria Roth

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Universitatea 'Babes-Bolyai' din Cluj-Napoca
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Talking about digital responsibility: children’s and young people’s voices.

Gudmundsdottir, Greta Björk; Holmarsdottir, Halla Bjørk; Mifsud, Louise; Teidla-Kunitsõn, Gertha; Barbovschi, Monica; Sisask, Merike. 2024, Springer Nature. OSLOMET, UIO, UBdC, TLUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Children’s and young people’s ICT experiences in school education: Participatory research design to engage children and young people as experts in research.

Labusch, Amelie; Eickelmann, Birgit; Casamassima, Gianna; Drossel, Kerstin; Gudmundsdottir, Greta Björk; Kazani, Aggeliki; Mifsud, Louise; Symeonaki, Maria; Teidla-Kunitsõn, Gertha. 2024, Springer Nature. OSLOMET, PPIKPE, UIO, UP, TLUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

How can we understand the everyday digital lives of children and young people? .

Holmarsdottir, Halla Bjørk; Seland, Idunn; Hyggen, Christer. 2024, Springer Nature. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The digital divide: Understanding vulnerability and risk in children and young people’s everyday digital lives .

Holmarsdottir, Halla Bjørk. 2024, Springer Nature. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Children’s digital boundary crossings when moving in between porous ecosystems .

Holmarsdottir, Halla Bjørk; Lafton, Tove; Andreasen, Kristina Johnsdatter. 2024, Springer Nature. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »