Cristin-resultat-ID: 2223524
Sist endret: 19. mars 2024, 07:53
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Mathematical and computational thinking in children’s problem solving with robots

Bidragsytere:
  • Tamsin Jillian Meaney
  • Elena Severina
  • Monica Gustavsen
  • Camilla Hoven og
  • Sofie Larsen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 97 - 118
ISBN:
  • 978-3-031-37662-7
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Mathematical and computational thinking in children’s problem solving with robots

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tamsin Jillian Meaney

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Elena Severina

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Monica Gustavsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Camilla Hoven

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Sofie Larsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 5 av 5

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teaching Mathematics as to be Meaningful – Foregrounding Play and Children’s Perspectives: Results from the POEM5 Conference, 2022.

Palmer, Hanna; Björklund, Camilla; Reikerås, Elin Kirsti Lie; Elofsson, Jessica. 2023, Springer. LNU, UIS, GuVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1