Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2225803
Sist endret:
7. mars 2024, 10:20
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Norwegian mathematics teachers’ dilemmas related to “Going Gradeless” assessment practice
Iveta Kohanová
og
Hilde Rotabakk
Bok
Bok
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
978-963-7031-04-5
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 3984 - 3985
ISBN:
978-963-7031-04-5
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-963-7031-04-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Norwegian mathematics teachers’ dilemmas related to “Going Gradeless” assessment practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Iveta Kohanova
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Iveta Kohanová
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Hilde Rotabakk
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).
Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTE
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1