Cristin-resultat-ID: 2225803
Sist endret: 7. mars 2024, 10:20
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Norwegian mathematics teachers’ dilemmas related to “Going Gradeless” assessment practice

Bidragsytere:
  • Iveta Kohanová og
  • Hilde Rotabakk

Bok

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 3984 - 3985
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Norwegian mathematics teachers’ dilemmas related to “Going Gradeless” assessment practice

Bidragsytere

Iveta Kohanova

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Iveta Kohanová
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Hilde Rotabakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).

Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1