Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2229108
Sist endret:
29. januar 2024, 14:36
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
What and how mathematics teachers notice while co-planning instruction
Raymond Bjuland
og
Janne Fauskanger
Bok
Bok
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
978-963-7031-04-5
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 3337 - 3344
ISBN:
978-963-7031-04-5
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-963-7031-04-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
What and how mathematics teachers notice while co-planning instruction
Bidragsytere
Bidragsytere
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Janne Fauskanger
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).
Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTE
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1