Cristin-resultat-ID: 2229656
Sist endret: 18. januar 2024, 14:29
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Inclusive Peer Learning Pedagogy with Augmented Reality– iPEAR

Bidragsytere:
  • Chrysoula Themeli og
  • Ekaterina Prasolova-Førland

Tidsskrift

Pedagogy and the Human Sciences
ISSN 1941-7934

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 9
Hefte: 1

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Inclusive Peer Learning Pedagogy with Augmented Reality– iPEAR

Bidragsytere

Chrysoula Themeli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ekaterina Prasolova Førland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ekaterina Prasolova-Førland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2