Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2229656
Sist endret:
18. januar 2024, 14:29
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Inclusive Peer Learning Pedagogy with Augmented Reality– iPEAR
Chrysoula Themeli
og
Ekaterina Prasolova-Førland
Tidsskrift
Tidsskrift
Pedagogy and the Human Sciences
ISSN 1941-7934
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 9
Hefte: 1
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Inclusive Peer Learning Pedagogy with Augmented Reality– iPEAR
Bidragsytere
Bidragsytere
Chrysoula Themeli
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ekaterina Prasolova Førland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ekaterina Prasolova-Førland
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2