Cristin-resultat-ID: 2232249
Sist endret: 29. februar 2024, 16:10
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Teachers' critical reflections on digital fabrication for making manipulatives to support mathematical thinking

Bidragsytere:
  • Henrik Stigberg
  • Susanne Koch Stigberg
  • Marianne Maugesten og
  • Odd Tore Kaufmann

Bok

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 2804 - 2811
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers' critical reflections on digital fabrication for making manipulatives to support mathematical thinking

Bidragsytere

Henrik Stigberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold

Susanne Koch Stigberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informasjonsteknologi og kommunikasjon ved Høgskolen i Østfold

Marianne Maugesten

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold

Odd Tore Kaufmann

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).

Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1