Cristin-resultat-ID: 2233369
Sist endret: 23. april 2024, 09:45
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024

Instructors’ Epistemic Intervention Strategies in MOOC Discussion Forums

Bidragsytere:
  • Ammar Bahadur Singh og
  • Mørch Anders

Tidsskrift

Journal of Educators Online
ISSN 1547-500X
e-ISSN 1547-500X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Trykket: 2024
Volum: 21
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85189969058

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Instructors’ Epistemic Intervention Strategies in MOOC Discussion Forums

Bidragsytere

Ammar Bahadur Singh

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold

Mørch Anders

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 2 av 2