Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2233369
Sist endret:
23. april 2024, 09:45
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2024
Instructors’ Epistemic Intervention Strategies in MOOC Discussion Forums
Ammar Bahadur Singh
og
Mørch Anders
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Educators Online
ISSN 1547-500X
e-ISSN 1547-500X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2024
Publisert online: 2024
Trykket: 2024
Volum: 21
Hefte: 1
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.9743/JEO.2024.21.1.5
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3117660
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85189969058
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Instructors’ Epistemic Intervention Strategies in MOOC Discussion Forums
Bidragsytere
Bidragsytere
Ammar Bahadur Singh
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
Mørch Anders
Forfatter
1
-
2
av
2