Cristin-resultat-ID: 2233724
Sist endret: 1. februar 2024, 10:47
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Relationship between difficulty level descriptor,self-efficacy, and choice of mathematics task

Bidragsytere:
  • Maria Klaussen Herset

Bok

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 1434 - 1441
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Relationship between difficulty level descriptor,self-efficacy, and choice of mathematics task

Bidragsytere

Maria Klaussen Herset

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).

Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1