Cristin-resultat-ID: 2234132
Sist endret: 7. februar 2024, 14:43
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Emergence of Computational/Algorithmic Thinking and Its Impact on the Mathematics Curriculum

Bidragsytere:
  • Djordje M. Kadijevich
  • Max Stephens og
  • Abolfazl Rafiepour

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 375 - 388
ISBN:
  • 978-3-031-13547-7
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Emergence of Computational/Algorithmic Thinking and Its Impact on the Mathematics Curriculum

Bidragsytere

Djordje M. Kadijevich

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Serbia

Max Stephens

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Melbourne

Abolfazl Rafiepour

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Bahonar University of Kerman
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Mathematics Curriculum Reforms Around the World: The 24th ICMI Study.

Shimizu, Yoshinori; Vithal, Renuka. 2023, Springer. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1