Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2234132
Sist endret:
7. februar 2024, 14:43
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Emergence of Computational/Algorithmic Thinking and Its Impact on the Mathematics Curriculum
Djordje M. Kadijevich
Max Stephens
og
Abolfazl Rafiepour
Bok
Bok
Mathematics Curriculum Reforms Around the World: The 24th ICMI Study
ISBN:
978-3-031-13547-7
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 375 - 388
ISBN:
978-3-031-13547-7
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-13547-7
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3115338
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Emergence of Computational/Algorithmic Thinking and Its Impact on the Mathematics Curriculum
Bidragsytere
Bidragsytere
Djordje M. Kadijevich
Forfatter
ved Serbia
Max Stephens
Forfatter
ved University of Melbourne
Abolfazl Rafiepour
Forfatter
ved Shahid Bahonar University of Kerman
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Mathematics Curriculum Reforms Around the World: The 24th ICMI Study.
Shimizu, Yoshinori; Vithal, Renuka. 2023, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1