Cristin-resultat-ID: 2234900
Sist endret: 1. februar 2024, 12:48
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

The impact of blocky programming on probabilistic thinking of seventh-grade students

Bidragsytere:
  • Abolfazl Rafiepour og
  • Mohammad Radmehr

Bok

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 1022 - 1029
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The impact of blocky programming on probabilistic thinking of seventh-grade students

Bidragsytere

Abolfazl Rafiepour

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Bahonar University of Kerman
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Mohammad Radmehr

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Bahonar University of Kerman
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).

Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1