Cristin-resultat-ID: 2234909
Sist endret: 26. januar 2024, 09:19
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

The role of technology in school data science

Bidragsytere:
  • Reza Moeti
  • Abolfazl Rafiepour og
  • Mohammad Reza Fadaee

Bok

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 980 - 981
ISBN:
  • 978-963-7031-04-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The role of technology in school data science

Bidragsytere

Reza Moeti

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Bahonar University of Kerman

Abolfazl Rafiepour

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Bahonar University of Kerman

Mohammad Reza Fadaee

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Bahonar University of Kerman
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).

Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1