Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2234909
Sist endret:
26. januar 2024, 09:19
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
The role of technology in school data science
Reza Moeti
Abolfazl Rafiepour
og
Mohammad Reza Fadaee
Bok
Bok
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
ISBN:
978-963-7031-04-5
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 980 - 981
ISBN:
978-963-7031-04-5
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-963-7031-04-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The role of technology in school data science
Bidragsytere
Bidragsytere
Reza Moeti
Forfatter
ved Shahid Bahonar University of Kerman
Abolfazl Rafiepour
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Forfatter
ved Shahid Bahonar University of Kerman
Mohammad Reza Fadaee
Forfatter
ved Shahid Bahonar University of Kerman
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).
Drijvers, Paul; Csapodi, Csaba; Palmer, Hanna; Gosztonyi, Katalin; Kónya, Eszter. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UU, DE, LNU, UdMI, ELTE
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1